با دانشگاه استارت آپ آشنا شوید.

ما از نظر بازاریابی دیجیتال درخشان هستیم

برای بیش از چندین سال به عنوان یک استارت آپ،

به مارک های بی شماری کمک کرده ایم. علاوه بر

(( برندینگ، تولید محتوا،

طراحی وبسایت وطراحی اپلیکیشن))

که رشد تحول را تجربه کنند.

ما یک POV منحصر به فرد و یک روش اثبات شده

برای مقیاس گذاری مشاغل DTC داریم. 

ما آن را ساختمان تجاری معامله ای می نامیم –

زیرا اهداف فروش و مارک تجاری را بطور همزمان و

بدون مصالحه ارائه می دهد.

 
تجارت خود را رشد دهید

آنچه برای تجارت و مشتری شما مهم است را انتخاب کنید

ما می توانیم از تمام نیازهای بازاریابی دیجیتال شما مراقبت کنیم تا شما آنچه را که بهتر می دانید انجام دهید. روی تجارت آنلاین خود متمرکز شوید و آن را به سطح بعدی برسانید.

به روز بودن در مورد آخرین مهارت های بازاریابی برای موفقیت شغلی شما حیاتی است. برای بخشی از سرمایه گذاری ، استراتژی های تخصصی را که به شرکت هایی مانند Google ، GE ، P&G ، Macy’s و Capital One آموزش داده ایم ، بیاموزید. کارگاه های حضوری ما به گونه ای طراحی شده اند که راهنمای کاملی ، شروع و پایان کار ، در مورد چگونگی استفاده و رشد موثر برند یا تجارت شخصی خود با استفاده از بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی به شما ارائه می دهند. ما برای اطمینان از محیط آزمایشگاهی با تمرکز بر یادگیری عملی و تعاملی ، اندازه کلاس را کوچک نگه می داریم.

گزینه دیگر برای تسریع موفقیت شما. اجازه دهید ما تجزیه و تحلیل کنیم که چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست. ما محتوایی را ارائه می دهیم که می توانید بلافاصله اجرا کنید و راهکارهایی برای نتایج بلند مدت.

اقدام به مارک ها

ردیابی و تجزیه و تحلیل کسب و کار خود مجموعه ای از بازاریابی

ردیابی بازاریابی به یک تجارت کمک می کند تا میزان رضایت مشتری ، هویت برند و نظر محصولات یا خدمات جدید را بسنجد. وقتی در یک وب سایت یا صفحه دیگر بازاریابی می کنید ، می توانید به تجزیه و تحلیل بازدید از مشتری خود دسترسی پیدا کنید.

مدیریت محتوا

مدیریت محتوا که با نام اختصاری CM شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از فرایندها و فناوری‌هاست که جمع‌آوری، مدیریت و انتشار اطلاعات را در هر شکل یا به هر روش، پشتیبانی می‌کند. در سال‌های اخیر این اطلاعات معمولاً محتوا، یا به‌طور دقیق، محتوای دیجیتالی نامیده می‌شود.

گزارش و تجزیه و تحلیل
فرآیند سازماندهی داده ها در خلاصه های اطلاعاتی به منظور نظارت بر عملکرد مناطق مختلف یک کسب و کار. تجزیه و تحلیل: فرآیند کاوش داده ها و گزارش ها به منظور استخراج بینش های معنی دار ، که می تواند برای درک بهتر استفاده شود. و بهبود عملکرد تجاری.
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال که بازاریابی آنلاین نیز نامیده می شود ، تبلیغ برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه با استفاده از اینترنت و سایر اشکال ارتباطات دیجیتال است. این شامل نه تنها ایمیل ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات تحت وب ، بلکه پیام های متنی و چندرسانه ای به عنوان یک کانال بازاریابی است.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا فرآیند بازاریابی و تجارت برای ایجاد و توزیع محتوای مرتبط و ارزشمند برای جذب ، به دست آوردن و جذب مخاطب هدف کاملاً مشخص و قابل فهم است – با هدف هدایت اقدام سودآور مشتری.
استراتژی رسانه های اجتماعی
استراتژی شبکه های اجتماعی خلاصه ای از هر کاری است که قصد انجام آن را دارید و امیدوارید در شبکه های اجتماعی به آن برسید. این اقدامات شما را راهنمایی می کند و به شما اجازه می دهد تا در مورد موفقیت یا شکست خود بدانید. هرچه برنامه شما مشخص تر باشد ، از تأثیر بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. آن را مختصر نگه دارید.

مشترک شدن در خبرنامه ما

برای دریافت آخرین مقالات دانشگاه استارت آپ عضو خبر نامه ما شوید.

    با برند ما آشنا شوید

    آنچه برای تجارت و مشتری شما مهم

    دانشگاه استارت آپ دسترسی به جامع ترین پایگاه داده ابزارها و محصولات مرتبط با هوش تجاری را فراهم می کند. به سرعت محصولات، خدمات، ایده و رویا های خود را در کنار هم مرور و مقایسه کنید و یک راه حل عالی برای توانمند سازی تجارت خود ایجاد نمایید.

    بازاریابی دیجیتال آنلاین

    بازاریابی دیجیتال یک حرفه آینده نگرانه است و گرچه این حرفه هنوز به اندازه صنعت IT جوابگو نیست ، اما بسیار سریع در حال پیشرفت در سایر صنایع است و انتظار می رود طی چند سال آینده صنعتی با پردرآمدترین شغل ها باشد. در اینجا 10 کاری است که می توانید برای شروع یک حرفه بازاریابی دیجیتال انجام دهید: یک حضور آنلاین ایجاد کنید. ... آخرین روندها را بشناسید. ... از خلاقیت خود استفاده کنید. ... یک رزومه برنده ایجاد کنید. ... خارج شوید و شبکه شوید. ... درباره تجزیه و تحلیل اطلاعات کسب کنید. ... تجربه ای کسب کنید. ... به هر چیزی "بله" بگویید.

    ایجاد درآمد افزایش یافته

    تعریف: "رشد درآمد عبارت است از افزایش (یا کاهش) فروش شرکت از یک دوره به دوره دیگر. به عنوان یک درصد نشان داده شده است ، رشد درآمد نشان دهنده افزایش و کاهش در طول زمان شناسایی روند در کسب و کار است. اهداف خود را تعیین کنید. ... بر روی مشتریان تکرار تمرکز کنید. ... خدمات یا محصولات رایگان اضافه کنید. ... استراتژی قیمت گذاری خود را انتخاب کنید. ... تخفیف و تخفیف پیشنهاد دهید. ... از استراتژی های بازاریابی موثر استفاده کنید. ... کانال فروش خود را تقویت کنید. ... حضور آنلاین خود را مرور کنید.

    بهینه سازی وب سایت علمی

    بهینه سازی وب سایت فرآیند استفاده از ابزارها ، استراتژی های پیشرفته و آزمایشات برای بهبود عملکرد وب سایت شما ، ایجاد بیشتر بازدید بیشتر ، افزایش تبدیل و رشد درآمد است. یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی وب سایت ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

    برند ما را بهتر بشناسید

    از تخصص کامل بازاریابی دیجیتال لذت ببرید

    پروژهای موفق دانشگاه استارت آپ 

    0 +
    مشتری خوشحال
    0
    پروژه انجام شده
    تیم متخصص ما

    با اعضای تیم خبره ما دیدار کنید

    تخصص + تجربه + شفافیت = نتایج

    در دانشگاه استارت آپ اید های خود را می توانید تبدیل به واقعیت کنید.

    با برند ما آشنا شوید

    آنچه برای کسب و کار و مشتریان شما مهم است را انتخاب کنید.

    بهینه سازی وب سایت از این جهت مهم است که به بازدید کنندگان وب سایت شما کمک می کند تا در بازدید از وب سایت شما موفقیت بیشتری کسب کنند. … هنگامی که وب سایت خود را بهینه می کنید ، انجام این کارها را برای بازدید کنندگان سایت خود آسان می کنید.
    با برند ما آشنا شوید

    برخی از بررسیهای مشتریان و تجربه آنها را بررسی کنید

    “حسین مرعشی:”در حرفه من ، به یک چیز مطمئن هستم و آن این است که می خواهم در حوزه فعلی خود حرفه ای مناسب داشته باشم. (( مشاوره و برندینگ دانشگاه استارت آپ)) بیزینس فعلی من را کلا عوض کرد و فروش شرکتمون رو خیلی بیشتر کرده است.